Potřebujete poradit? 770 601 604 Po - Pá 9:00 - 15:00
0
Košík

Kdy se to stalo? - Access+

Karetní vědomostní hra pro 1 až 4 hráče od 8 let. Délka hry je cca 15 minut. Oblíbená paměťová a přemýšlecí hra Kdy se to stalo? z herní řady Access+ je speciálně přizpůsobena k podpoře nápravy kognitivních poruch.
Popis a parametry
Toto zboží nadále není možné koupit. Prohlédněte si podobné produkty zde.
Chcete dát vědět, až bude opět k objednání?
Heureka - Ověřeno zákazníky
4,9
/5
Přes 9 500 pozitivních recenzí
Udržitelný e-shop
Udržitelný e-shop
Životní prostředí a péči o zaměstnance bereme vážně.
Popis a parametry

Popis a parametry

Oblíbená paměťová a přemýšlecí hra Kdy se to stalo? z herní řady Access+ je speciálně přizpůsobena k podpoře nápravy kognitivních poruch. Hry jsou nástrojem, který stimuluje schopnosti a pomáhá upřednostňovat dojmy radosti a sdílené hry.

Díky větším kartám a pečlivě vybraným událostem si radost z hraní mohou užít opravdu všichni! Vyberte si námět a pusťte se do hraní! Vytvořte si časovou osu seřazením událostí z karet ve sledu, v němž se odehrály. Vynikající (a zábavný!) způsob procvičování paměti a zlepšení pozornostních dovedností.

Kognitivní funkce využívané ve hře Kdy se to stalo? Access+:

Logika a matematika:
Hráči musí události vyobrazené na kartách zařadit v chronologickém sledu. To vyžaduje aplikaci matematických znalostí, jako třeba kladných a záporných celých čísel a jejich řazení ve vzestupném pořadí, a povědomí o časové ose a chronologickém sledu.

Dlouhodobá paměť, vnitřní dialog a představivost:
Při hraní obou verzí (klasické i osobních zážitků) se hráči musí dostat k vědomostem či vzpomínkám ve své dlouhodobé paměti (epizodické a explicitní), aby určili, kam daná událost na časové ose zapadá. Tím okamžitě aktivují svůj vnitřní dialog, jak mluví sami k sobě o oné události a snaží se ji zařadit v čase, a/nebo svou představivost, kdy si hledané okamžiky přehrávají v mysli. Tyto mentální akce umožňují vyřešit, kam na časovou osu konkrétní karty umístit.

Další využívané kognitivní funkce:
Hráči během celé hry využívají své lexikální pole a představivost k dočasnému udržení pozorovaných obrázků a spojují je se svými dřívějšími vědomostmi. Hráči musí využívat také koncentraci a krátkodobou a pracovní paměť k rozmýšlení a analýze informací. Regulace impulzivnosti jim usnadňuje řazení události ve správném pořadí. Ve verzi osobních zážitků může být potřebná emoční regulace. Vzpomenutí si na určité události může někdy aktivovat související pocity. Když k tomu dojde, hráč musí regulovat vyvstalé emoční impulzy.

Koupí této hry přispějete 35 Kč na nadaci NAUTIS, která pomáhá lidem s autismem a jejich rodinám.

Pohled odborníka: Christophe Debien (nemocniční psychiatr):
Hraní možná uzdravuje, ale bezpochyby uklidňuje, posiluje a rozvíjí. Zřejmě právě proto hry patří k mnoha nástrojům facilitace, které každodenně využíváme při práci s pacienty, ať již ke stimulaci špatné paměti, zlepšení narušené pozornosti a projekčních schopností či oživení motorických dovedností.

Nová řada her Access+ nejen zábavnou formou přibližuje hry vhodné pro pečovatele a ty, o které se starají. Přináší toho mnohem více: umožňuje využívat hry coby součást péče tím, že je přizpůsobuje a mění tak, aby se všichni - rodiny, terapeuti a pacienti - mohli rozvíjet společně s ostatními.

Obsah balení:
- 48 karet událostí: Každá karta má přední stranu a stranu s datem. Ilustrace jsou stejné na obou stranách. Na straně s datem je uvedeno datum i název události.
- 12 karet osobních zážitků: Každá karta obsahuje námět a ilustraci spojenou s nějakým okamžikem v životě
- 4 časové osy
- 1 pravidla CZ + SK

Zařazeno v kategoriích

Potřebujete poradit?
Linda Hodková
Po - Pá 9:00 - 15:00
Výrobce Asmodee
Počet hráčů 1–4
Rozměry 20,7 x 20,7 x 4,8 cm
Rozvíjí paměť a postřeh, logiku, motoriku
Typ hračky hry
Určeno pro kluka, holku
Věk od 9 let
EAN 3558380110392
Kód produktu ADC_ASACSTIME01CS_xx
Recenze

Produkt zatím nemá žádné uživatelské hodnocení. Buďte první!

Související produkty Alternativní produkty