0
Úvodní stránka Mámin blog Recenze na postřehovou hru Rychlý jako rys od Blog Zrzky

Recenze na postřehovou hru Rychlý jako rys od Blog Zrzky

Recenze 19. 7. 2019 1 minuta
Kateřina Hrubešová
Prázdniny jsou v plném proudu. Není nic lepšího, než společný čas strávit společenskou hrou. Postřehová hra Rychlý jako rys španělské značky Educa je horkou novinkou v nabídce e-shopu Agátina světa. Zaujala a zajímá nás, jak se bude líbit dětem. Neváhali jsme ani minutu a nabídli testování Janě z blogu Blog Zrzky. Víme totiž, že Jana hraje moc ráda společenské hry se svými dětmi, Jakub (4) a Klárka (6). Jak se jim líbila? Přečtěte si jejich hodnocení.

Rodinná hra Rychlý jako rys je určena pro děti od 6 let a je zaměřena na rychost, postřeh a reflexy. Vítězí rychlé oči a rychlé ruce! Pravidla jsou velmi jednoduchá a pochopí je i dítě mladšího věku. Jana z blogu Blogzrzky říká: "Princip je jasný. Vylosovat si kartičku (oficiální pravidla říkají rovnou tři) a co nejrychleji najít stejný obrázek na velké kulaté hrací ploše. Na obrázek na ploše umístit svůj barevný žeton a tak si jej "označkovat". Hráči by měli mezi sebou závodit na čas. Tady musíte vycházet z připravenosti vašich dětí soutěžit. Myslím si, že ač je nutné učit děti i prohrávat, je třeba respektovat jejich zralost a vývojové schopnosti. S Kubíkem se to zatím moc nedá, je pro něj hodně demotivující být neustále nejpomalejší, Klárka na to musí mít vyloženě náladu. Ona (v necelých šesti letech) je už ale hodně bystrá, všímavá a zároveň soutěživá, takže když jí to zrovna sedne, dokáže mě porazit levou zadní."

Doporučujeme nastavit si vlastní pravidla pro mladší sourozence, které jim umožní zapojit se do hry. Fantazii se meze nekladou. Hra obsahuje 350 obrázků, které děti znají ze svého okolí. Jana říká: "S menšími dětmi můžete také vést doplňující diskuzi - kde bys takový předmět hledal? Máme takovou věc doma? V jaké místnosti? Jakou má barvu? A jaký tvar? V jakém obchodě bys něco takového koupil? Napadá tě něco podobného tomuto předmětu? Vidíš podobný předmět i na hrací ploše?" Jsme velmi rádi, že Jana pojala hru s Kubíkem jako zábavnou a zároveň naučnou. Správným pojmenováním jednotlivých předmětů obohatíte slovní zásobu a procvičíte logopedii.

Herní zážitek a souboj o výhru si vychutnají více děti školního věku. Přizvěte kamarády a vyzkoušejte tuto skvělou hru. Určitě vás nenechá v klidu sedět a určitě vás vyburcuje k radostným výkřikům. Hra Rychlý jako rys umí zabaví nejen děti, ale i dospělí.  A to je kouzlo všech postřehových her. Prohledněte si naši pestrou nabídku vzdělávacích a zábavných her. Určitě si každý vybere tu svou oblíbenou.

Celou recenzi si můžete přečíst na stránkách blogu www.blogzrzky.cz.